lørdag 23. mai 2015

Vespa 90 SS

Den sjeldneste og mest ettertraktede Vespa'en fra 60-tallet heter Vespa 90 SS. Den ble produsert i et svært beskjedent antall, 5309 stk!, hvorav de fleste for lengst er kassert.
Produsert fra 1965-71.

Jeg kommer av og til over noen sjeldne skatter på mine utenlandsturer, og her er noen bilder av 2 slike 90 SS, samt en 50 SS som jeg fikk knipset.

Om noen har interesse av å kjøpe en sånn av meg, ta kontakt, så kan jeg se hva jeg klarer å finne. Prisantydning er veldig høy, for å si det sånn...



Mine funn: en hvit og en rød Vespa 90 SS

Mine funn: en rød og en hvit 90 SS












Mitt funn: en Vespa 50 SS
Mitt funn: Vespa 50 SS
 Kontakt meg på epost john_lode@yahoo.no for mer info. Andre antikke Vespa'er i restaurert tilstand skaffes også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar