onsdag 3. august 2011

Suzuki A100 sykler og deler

Fabrikkny 90cc motor

Fabrikkny 90cc motor



Suzuki A100 er en gammel sliter som har blitt produsert og solgt fra slutten av 60-tallet og fram til rundt 2006! Det er en enkel og slitesterk konstruksjon. Denne motoren har jeg sett i 100 kubikkere i Kamerun, som gikk under betegnelsen AS100.
I Norge var A100 forløperen til GT100. Min bror hadde faktisk en slik sykkel som sin første lette mc, så jeg har kjørt en A100 da jeg var ca. 15 år. I tillegg har jeg kjørt et par A100 sykler i Indonesia, og i byen Malang fant jeg flunkendes nye A100 Econos i slutten av 2005! Se bildene under.
For henvendelser, bruk denne eposten: john_lode@yahoo.no


Uansett, så skaffer jeg deler til de gamle A100:
Sal, skjermer, eksosanlegg, ledningsnett, blinklys, tenningslås, nav/hjul, styrer, styrelås, bensinkrane etc.

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar